Lever de juiste producten en diensten!

Een Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod geeft antwoord op vragen als:

•   Zijn mijn klanten zich bewust van mijn volledige aanbod?

  • Welke producten en diensten associëren mijn klanten met mijn organisatie?
  • Welke producten en diensten missen mijn klanten?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanbod eenvoudig bereikbaar is voor mijn klanten?

Met een Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod kunt u uw producten- en dienstenaanbod optimaliseren en beter bij uw klanten onder de aandacht brengen. Met Quelsa kunt u het maximale uit uw producten- en dienstenaanbod halen door op slimme en eenvoudige wijze gerichte informatie in te zamelen. Hiermee kunt u:

•   Gaten in de kennis over uw aanbod onder uw klanten identificeren

  • Mogelijkheden voor aanvullende verkopen aan het licht brengen
  • Continu werken aan de ontwikkeling van producten en diensten
  • De klantrelaties versterken

 

Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod

 marketing-figuur

 

Gaten in de kennis over uw aanbod onder uw klanten identificeren

Door te evalueren hoe bekend uw totale aanbod is, kunt u de communicatie richting uw klanten aanpassen en toespitsen. Bovendien kunt u uw communicatie richting potentiële klanten aanpassen en daarmee de netto klantwaarde vergroten.

Mogelijkheden voor aanvullende verkopen aan het licht brengen

Ontdek de mogelijkheden voor cross sells, aanvullende verkopen en upselling! Een Quelsa Evaluatie van producten- en dienstenaanbod verschaft u informatie over welke klanten mogelijkheden bieden voor aanvullende verkopen. Een vervolgdialoog kan aanvullende informatie opleveren over hoe u deze klanten het beste kunt benaderen.

Continu werken aan de ontwikkeling van producten en diensten

Door feedback in te zamelen van uw klanten bent u beter in staat om producten en diensten te ontwikkelen en te lanceren waar klanten echt in geïnteresseerd zijn en die ze echt nodig hebben. U kunt op eenvoudige wijze gedetailleerde informatie inzamelen door te reageren op specifieke feedback (via een vervolgdialoog).

Daarmee fungeert de feedback van klanten ook als input voor de ontwikkeling van uw producten- en dienstenaanbod.

De klantrelaties versterken

Met de feedback die u krijgt van uw klanten over uw totale aanbod, kunt u aan de slag om uw klanten nog beter te bedienen. Hiermee laat u uw klanten zien dat u oprecht geïnteresseerd bent in het versterken van uw relatie. De klant heeft het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt en dit leidt tot klantloyaliteit en klantbehoud.

 

Wilt u weten wat Quelsa voor u kan betekenen? Neem contact met ons op via het contactformulier, of stuur een e-mail naar info@quelsa.nl