Klanttevredenheid, Klantloyaliteit en Customer Intimacy en Customer Experience is een waardediscipline waarin de klant altijd centraal staat. Bij Customer Experience draait het om het opbouwen van een vertrouwensband met de klanten, zodat je op de hoogte bent van wat er speelt bij je klanten en hoe je daarop kunt anticiperen. Gebruik deze gratis informatie en feedback van je klanten. Bij echte klantloyaliteit of klantbeleving richt het bedrijf zich niet op wat de markt als geheel wil, maar op wat de individuele klanten willen. Er wordt gefocust op het realiseren van een optimale oplossing voor elke klant, waarbij maatoplossingen geen uitzondering zijn.
Bij een klanttevredenheidsonderzoek, klantloyaliteit of een customer experience onderzoek meten we hoe het staat met de klantloyaliteit, maar ook hoe deze verbeterd kan worden. We luisteren naar elke klant en elke respons is van waarde. De waarde van dit onderzoek is dat de klant gevraagd wordt wat zij denken en wensen, zodat er individueel een nog betere service verleend kan worden, en hierdoor wordt ook de klantrelatie hechter omdat zij zich gehoord zullen voelen.
De klantloyaliteit/customer experience onderzoek die Quelsa uitvoert, richt zich op uw Top 100 klanten en gaat onder andere over de volgende onderwerpen:
De bovenstaande onderwerpen zijn een belangrijke graadmeter voor de doelgroep om de relatie/ overeenkomst met jou als bedrijf of organisatie eventueel te verlengen als leverancier e/o dienstverlener.
Daarnaast biedt de informatie uit een klantloyaliteit onderzoek niet alleen diepgaande en waardevolle informatie om per individuele klant customer intimacy te meten en/of te verhogen, maar ook biedt dit waardevolle input welke zeer goed bruikbaar is voor het werven van nieuwe klanten, en input voor de commerciële en technische plannen van de komende jaren.
Wil je graag een klantloyaliteitsonderzoek uit laten voeren? Dat kan! Neem vrijblijvend contact met ons op en wij vertellen je alles over een customer experience onderzoek!