Ben je op zoek naar een instrument waarmee je een objectief en onafhankelijk beeld krijgt van de organisatie? Dan kan je met een mystery shopping onderzoek zeker uit de voeten. Hiermee krijg je inzicht in hoe de klanten jouw service ervaren en wat er verbetert kan worden aan de klantgerichtheid, service en verkoop.
Een mystery shopping onderzoek geeft je verschillende inzichten. Vragen die hierbij beantwoord worden zijn:
Heb je vragen aan Quelsa? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Contact Gratis IntakegesprekEen organisatie heeft op verschillende manieren contact met de klanten. Dit kan onder andere telefonisch, in de winkel en via social media zijn. Door middel van een mystery guest wordt gemeten hoe de kwaliteit van deze contacten nu is. Hoe verloopt het klantcontact? Ziet de winkel er netjes uit? Worden de richtlijnen die jullie van te voren hebben opgesteld gevolgd? Hoe gaat het personeel met de klanten om? Zijn de medewerkers goed op de hoogte van de nieuwste producten en ontwikkelingen van de organisatie? Een mystery shopping onderzoek biedt je enorm relevante informatie waarmee je het contact met de klanten kunt verbeteren.
Door middel van een mystery shopping onderzoek kan je verschillend klantcontact in beeld brengen. Dit kan zowel telefonisch, online als schriftelijk zijn. Uiteraard kunnen deze methoden ook gecombineerd worden. Er zijn ook mogelijkheden om een mystery shopping onderzoek te combineren met een klanttevredenheidsonderzoek. Door middel van een klanttevredenheidsonderzoek kan je wijzigingen doorbrengen binnen de organisatie.
Wil je meer weten over een mystery shopping onderzoek of heb je andere vragen? Neem dan vrijblijvend contact op met Quelsa.
Contact Gratis Intakegesprek